Saturday, December 24, 2011

Port Dickson

Today spending time with my lovely hubby kat PD....walau pun cuaca hujan renyai-renyai n kejap2 lebat...tp sangat best....Ombak hari ni agak kuat di Teluk Kemang, hubby cakap dah macam ombak rindu....rindu sgt kat pantai lah tue. Tue pasal kuat sangat membadai pantai.....Makan tgh yang best, ikan n ayam bakar set...fuh, best gilerrrr.....ditambah pulak makan dengan air tembikai....terliur bila teringatkan nyer...hihihiiii...

Macam biasa kalau pi PD mesti singgah beli baju bundle kat sana....best n berbaloi....kali ni, 4 baju n sehelai seluar....Total RM25...... :) 

On the way balik pulak, terasa nak makan laksa.....so carilah org jual laksa kat gerai2 tepi jalan sepanjang perjalanan balik dari PD...akhirnya jumpa lah satu gerai ni kat Sungai Pelek....laksa yg sgt best sampai licin kuah saya hirup.....

Sampai je ke rumah, mata mengantuk sangat.....tertido samapai pukul 8...dan sekarang pukul 12.35 pagi, tp still mata tak mengantuk.....akibat tido petang td sampai malam...

No comments:

Post a Comment